Розміщення в пологових будинках
Постери А2
Формат : А2, пластикова основа з прозорою пластиковою кишенею, в яку вставляється постер
Географія: 18 обласних центрів і 17 райцентрів, 61 пологовий будинок, 2 рекламні площини на 1 ПБ, загалом 122 локації*
Медіа вартість за 1 площину за рік (з урахуванням продакшену): від 7500 грн. до ПДВ
Особливості:
Дедлайн для старту проекту – за 2 місяця до бажаного старту (тривалий період розміщення).
Мінімальний період розміщення – 12 місяців
Звітність: 100% фотозвіт за результатами розміщення разово, далі – вибірковий фотозвіт 1 раз на квартал.
Особливості документообігу та оплати:
Проект закривається 1 актом на всю суму бюджету по факту розміщення і здачі першого фотозвіту
Оплата:
на умовах часткової передплати (50% суми – після затвердження макетів і перед здачею у друк, 50% суми – на умовах постоплати клієнта (60 календарних днів?)
Комплекти для породіль (браслети і бірки)
Формат : комплект – ідентифікаційний браслет для породіллі, немовляти, бірка на ліжечко, індивідуальна упаковка
Географія: 16 міст , ~34 пологових будинків
Медіа вартість за 7,5 місяців: (з урахуванням продакшену): ~ 750 000 грн. без ПДВ. (30 000 комплектів).
Особливості:
Дедлайн для старту проекту – за 2 місяці до дати початку поширення.
Тираж на 7,5-8 місяців у 2024 році – 30 000 комплектів
Звітність: статистика народжуваності по кожному пологовому будинку + декілька фото щомісяця
Особливості документообігу та оплати:
Проект закривається 2 етапами:
1.послуги з виробництва (по факту завершення виробництва) – разово
2.послуги з розповсюдження в ПБ – щомісячно
Оплата:
1. Послуги з виробництва – на умовах часткової передплати (70% суми – після затвердження макетів і перед здачею у друк, 30% суми – на умовах постоплати клієнта (75 календарних днів)
2. Послуги з розповсюдження в ПБ – щомісячно, на умовах постоплати клієнта
Семплінг, Вітальні листівки
Формат : вітальна листівка для породіллі з народженням дитини,, у складі Гіфт-пакету для породіллі, що видається в пологових будинках
Географія: 24 міста, до 10 000 контактів на місяць
Медіа вартість за 1 контакт (з урахуванням продакшену і розповсюдження): ~ 18-22 грн. без ПДВ. Точний розрахунок залежить від складності виробництва, термінів і обсягів розповсюдження
Особливості:
Дедлайн для старту проекту – за 1 місяць до дати початку поширення.
Рекомендований період розміщення – від 3 місяців
Звітність: статистика народжуваності по кожному пологовому будинку = кількість вручених Гіфт-пакетів + декілька фото щомісяця
Особливості документообігу та оплати:
Проект закривається 2 етапами:
послуги з виробництва (по факту завершення виробництва) – разово
послуги з розповсюдження в ПБ – щомісячно
Оплата:
Послуги з виробництва – на умовах часткової передплати (70% суми – після затвердження макетів і перед здачею у друк, 30% суми – на умовах постоплати клієнта (60 календарних днів?)
Послуги з розповсюдження в ПБ – щомісячно, на умовах постоплати клієнта
Щоденник малюка (BABY HAPPY MEMORIES)
BABY HAPPY MEMORIES – проект агентства, який дозволяє отримати тривалий регулярний контакт із мамою з моменту вагітності або від народження дитини до 1 року (контент дозволяє розширити віковий діапазон до 3 років).
BABY HAPPY MEMORIES – це міні-альбом, в якому мама фіксуватиме всі досягнення малюка, що включає елементи контролю психо-моторного розвитку немовляти в перший рік життя. Такі записи зберігаються протягом усього життя, т.к. інформація цікава не тільки мамі, а й родичам малюка, а потім і дитині, що вже підросла.
СПОСІБ ПОШИРЕННЯ: у подарункових пакетах, які породілля отримує на 2-3 день після пологів у пологовому будинку.
ГЕОГРАФІЯ: 24 міста (відносно безпечні обласні центри та деякі районні центри), до 10 000 контактів на місяць
ФОРМАТ: базовий – А6 (105 х 148 мм), брендована обкладинка, глянцева, щільна, внутрішній блок 24 стор. 4+4 (включаючи 3 рекламні розвороти), матова, на скобі, ПЕТ упаковка.Формат може бути й інший – Євро, квадрат 150 х 150 мм, вибірковий лак, упаковка може бути у вигляді брендованого сувенірного конверту (потрібний індивідуальний прорахунок).
ТЕМАТИКА (на вибір): Щоденник розвитку малюка, Щоденник введення прикорму, Матусін помічник.
ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ: поширення семплів-саше, дрібної (не об’ємної) сувенірної продукції і т.д.
Дизайн і наповнення міні-альбому створюється у фірмовому стилі клієнта, з урахуванням усіх вимог бренд-буку і фірмових елементів дизайну бренда