Розміщення в АЗ
Розміщення в аптеках різних рекламних носіїв і проведення заходів, що використовуються для просування лікарських засобів (ОТС і RX), ВМП, Косметики і БАДів.
ЧОМУ РОБОТА З АПТЕКАМИ?
- Широке і швидке охоплення цільової аудиторії з прив’язкою бренд-місце продажу.
- Вплив на споживача в момент прийняття рішення про купівлю того чи іншого лікарського засобу. Нагадування про переваги продукту, які більш чітко розкриті в ТВ рекламі.
- Відсутність реклами конкурентних препаратів (на аналогічних носіях).
- Побудова лояльності АУ до продуктів рекламодавця.
- Великі формати брендування працюють як реклама в місці продажу, так і як зовнішня реклама, якщо обрані аптечні установи розташовані в багатолюдних локаціях.
ВІДЕО-РЕКЛАМА В АПТЕКАХ
Географія: вся Україна, аптечні мережі ТОП-10.
Кількість доступних локацій : понад 1000 АУ, від 3000 планшетів 10 та 17’’
Кількість контактів на місяць: близько 6,5 млн. (вся програма)
Вартість розміщення (оренди), в грн без ПДВ: ~55 грн.
за 1 тис. контактів (залежно від кількості та періоду)
Рекламні конструкції з клік-системою, формат А1
Локації – вітрини і торговельні зали аптек. Найбільш універсальний формат.
Географія – всі обласні та деякі районні центри.
Рекламні стійки, додаткове обладнання з можливістю викладення
Локації – торгові зали аптек, фармамаркетів.
Географія – міста-мільйонники.
Брендування вітрин і торгового обладнання в аптеках
Локації – вітрини та обладнання. Матеріали – оракал, перфопленка, банера. Велика база аптек та розмірів вітрин.
Географія – вся Україна.
Розповсюдження інформаційних та рекламних матеріалів, семплів (НЕ ЛЗ!)
Локації – в торгових залах аптек або біля входів.
Географія – вся Україна.
Оцінка ефективності брендування вітрин аптек на прикладі РК ТМ Мезим
