Розміщення в АЗ

Розміщення в аптеках різних рекламних носіїв і проведення заходів, що використовуються для просування лікарських засобів (ОТС і RX), ВМП, Косметики і БАДів.

ЧОМУ РОБОТА З АПТЕКАМИ?

  • Широке і швидке охоплення цільової аудиторії з прив’язкою бренд-місце продажу.
  • Вплив на споживача в момент прийняття рішення про купівлю того чи іншого лікарського засобу. Нагадування про переваги продукту, які більш чітко розкриті в ТВ рекламі.
  • Відсутність реклами конкурентних препаратів (на аналогічних носіях).
  • Побудова лояльності АУ до продуктів рекламодавця.
  • Великі формати брендування працюють як реклама в місці продажу, так і як зовнішня реклама, якщо обрані аптечні установи розташовані в багатолюдних локаціях.

ВІДЕО-РЕКЛАМА В АПТЕКАХ


Географія: вся Україна, аптечні мережі ТОП-10.

Кількість доступних локацій : понад 1000 АУ, від 3000 планшетів 10 та 17’’

Кількість контактів на місяць: близько 6,5 млн. (вся програма)

Вартість розміщення (оренди), в грн без ПДВ: ~55 грн.
за 1 тис. контактів (залежно від кількості та періоду)

Рекламні конструкції з клік-системою, формат А1


Локації – вітрини і торговельні зали аптек. Найбільш універсальний формат.

Географія – всі обласні та деякі районні центри.

Рекламні стійки, додаткове обладнання з можливістю викладення


Локації – торгові зали аптек, фармамаркетів.

Географія – міста-мільйонники.

Брендування вітрин і торгового обладнання в аптеках


Локації – вітрини та обладнання. Матеріали – оракал, перфопленка, банера. Велика база аптек та розмірів вітрин.

Географія – вся Україна.

Розповсюдження інформаційних та рекламних матеріалів, семплів (НЕ ЛЗ!)


Локації – в торгових залах аптек або біля входів.

Географія – вся Україна.

Оцінка ефективності брендування вітрин аптек на прикладі РК ТМ Мезим